اصول یک بازاریابی موفق | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی از طریق ایمیل: بازاریابی از طریق ایمیل به دستیابی مخاطبان مورد نظرتان از طریق ایمیل اشاره دارد.
تبلیغات: تبلیغات یک ابزار تبلیغاتی پولی است که بازاریابان برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. این شامل تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تلویزیون و تبلیغات مجله است.
تبلیغات فروش: تبلیغات فروش مشوق های موقتی است ، مانند معاملات یا دنباله های پیشنهادی برای مدت زمان کوتاه. این تبلیغات برای تشویق مشتریان احتمالی به آزمایش محصول و خدمات قبل از خرید استفاده می شود.
بازاریابی مستقیم: بازاریابی مستقیم زمانی است که شما مستقیماً با مخاطبان خود تماس بگیرید و از طریق ارتباطات دو طرفه روابط برقرار کنید.
روابط عمومی: روابط عمومی در حال ارائه تصویر مطلوبی از محصولات و خدمات شما است.
7 اصل بازاریابی
در سال 1981 اصول بازاریابی به 7P افزایش یافت. بنابراین ، برخی از شرکت ها از 7Ps بازاریابی به جای 4P اولیه استفاده می کنند. در زیر سه اصل اضافی وجود دارد که برخی مشاغل از دهه 1980 تاکنون در بالای 4P ذکر شده در بالا استفاده می کنند.

مردم
افراد همچنین بخش مهمی از هر سازمان تجاری هستند. از اعضای تیم گرفته تا مدیر شعبه تا نمایندگان خدمات به مشتریان ، همه نقش اساسی در پیشرفت یک سازمان تجاری دارند.

استخدام افراد مناسب که دارای آموزش هستند و قادر به انجام کار مناسب هستند برای یک سازمان تجاری ضروری است. علاوه بر این ، خدمات عالی مشتری که به نگرانی ها و نیازهای مشتری توجه داشته و آنها را برآورده می کند ، برای رشد تجارت ضروری است.

افرادی که توانایی و همچنین رانندگی و آموزش را برای انجام کار خود دارند ، می توانند در ایجاد و اجرای طرح بازاریابی به روش صحیح تفاوت چشمگیری ایجاد کنند.

بسته بندی
بسته بندی یکی دیگر از اصول بازاریابی است. بسته مناسب تفاوت زیادی در ایجاد یک تأثیر اولیه خوب ایجاد می کند. بسته بندی به نحوه ارائه محصول یا خدمات شما به مردم اشاره دارد. بسته بندی خوب بهترین راه برای توجه و برجسته شدن محصول شما است تا مردم محصول شما را به جای رقبای شما انتخاب کنند.

بسته بندی فرصتی است که شما می توانید محصول خود را جذاب تر و متفاوت از محصولات دیگر کنید. این اولین برداشت قدرتمندی را ایجاد می کند که باعث می شود مردم محصول شما را در میان سایر رقبا انتخاب کنند.

شواهد فیزیکی
این شامل مواردی است که مشتریان هنگام تعامل با یک تجارت مشاهده می کنند. اطمینان حاصل کنید که محیطی که محصول یا خدمات در آن ارائه می شود کاربرپسند و جذاب است. بسته بندی ای که استفاده می کنید برای مشتریان جذاب بوده و نشانگر برند شما است.

شواهد فیزیکی همچنین شامل تجربه مشتری با محصول یا خدمات می باشد. این دانش برای اولین بار از مشتری یا محصول شما دانش کاملی را ارائه می دهد. در آنجا مشتری می تواند نتیجه محصول شما را بخواند یا ببیند و سطح اطمینان ایجاد کند که آنها را به انتخاب آن ترغیب کند.

شواهد فیزیکی هرگونه تعامل فیزیکی تجارت با مشتریان در فروشگاه ها یا دیجیتال است. همچنین شامل مطالعات موردی و شهادت مشتریان راضی است. شرکت ها با تمام این تعاملات آگاهی از برند را ایجاد می کنند و فروش آنها را افزایش می دهند.

روند
برخی از مشاغل اغلب از یک اصل بازاریابی دیگر استفاده می کنند که فرآیند نامیده می شود. این فرایند به کل تجربه محصول یا خدمات اشاره دارد. از شروع تا پایان. این همچنین برای کمک ارائه شده پس از تحویل محصول اعمال می شود. این شامل مدت زمان تحویل محصول یا خدمات و نحوه رسیدگی شما به مشتریان است. پس از کل مراحل ، اگر مشتریان شما خوشحال و راضی هستند ، این مسئله باعث می شود تفاوت چشمگیری در رشد سریع کسب و کار شما ایجاد شود.

همه این مخلوط های بازاریابی نقش اساسی در موفقیت یک کسب و کار دارند و کل فرایند را برنامه ریزی بازاریابی می نامند.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: